waterbard

Direktlänk till inlägg 25 januari 2014

Pratstund med min dator! :)

Av Emma Waterbard - 25 januari 2014 14:17

Datorn: Hejsan!

Du: Hej!

Datorn: Vill du ha en bulle? 

Du: Nej tack.

Datorn: Varsågod!

Du: Nej jag vill inte ha! 

Datorn: Men jag ha.

Du: Ja du men inte jag!

Datorn: Nähä. 

Du: Hehe.

Datorn: Hahaha!

Du: Vad skrattar du åt?

Datorn: Inget. 

Du: Men du måste väl skratta åt något?

Datorn: Jaha.

Du: Vad?

Datorn: Jag vet inte.

Du: Dummm.... -.-

Datorn: Jag vill ha en pepparkaka.

Du: Ta en pepparkaka då.

Datorn: Varför ska jag det?

Du: Du ville väl ha en? 

Datorn: Jaha.

Du: -.-

Datorn: Är det fint väder hos dig?

Du: Snöar ._.

Datorn: Säg något intressant. 

Du: Att du är en bajskorv.

Datorn: Jaha.

Du: Bryr du dig inte om det?

Datorn: Jo.

Du: Jaha?

Datorn: Just det.

Du: Mm.

Datorn: Tycker du om datorer?

Du: Nej.

Datorn: Inte jag heller.

Du: Du är ju en dator.

Datorn: Vad bra!
Du: Ska vi mörda aless?

Datorn: Ja.

Du: Varför då?

Datorn: Därför.

Du: Är du en mördare?
Datorn: Ja.

Du: SPRIIIIING D:

Datorn: Jaha.

Du: Hejdå!

Datorn: Hejdå!

/Emma

 
 
Ingen bild

Aless

31 januari 2014 17:54

Jävla skit cp mördar datorn :C

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Waterbard - 13 april 2014 16:39

Märkte att Emma fanns kvar, skyll på meeeejjjj cx   Nejdå, min kompis märkte det.   Men jaja, jag byter blogg till jorvikemma.blogg.se, där jag bloggar om Emma OCH Hilda!   Men innan vi packar väskorna och drar dit så ska jag visa lite dä...

Av Emma Waterbard - 11 april 2014 20:38

Vad ska man säga här då? xD     Aless larvar sig...

Av Emma Waterbard - 10 april 2014 16:08

     Jo, min gubbe, asså Emma Waterbard, ÄR BORTA! Asså att någon har raderat den! Är så jävla (sorry orden) ledsen.... Aja har skapat en ny gubbe!           Och........... mobba mig tack D: Jag är............................... I...

OMG

Av Emma Waterbard - 9 april 2014 19:17


HEHEHEHEHEHEHEHEHEHHE   Kolla ssos nyheter! :D  

OMG

Av Emma Waterbard - 8 april 2014 19:34


Buggade lite ^^       KOLLA PÅ MEEEEEEEEEJ! Hehe:   Ska nog göra den till..... NAMNSKYLT + HEADER :DD ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag satsa på? :)
 Filmer?
 Serier?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards