waterbard

Direktlänk till inlägg 13 april 2014

JORVIKEMMA.BLOGG.SE!

Av Emma Waterbard - 13 april 2014 16:39

Märkte att Emma fanns kvar, skyll på meeeejjjj cx


Nejdå, min kompis märkte det.


Men jaja, jag byter blogg till jorvikemma.blogg.se, där jag bloggar om Emma OCH Hilda!


Men innan vi packar väskorna och drar dit så ska jag visa lite där jag och Aless chatta lite på skype!

Tyvärr fick jag inte med bilden på chatten för min cp dator älskar att förstöra för mig :3

Men jag skriver!

Aless: VAFAN GÖR DU!!!! MITT FRAMFÖR MINA ÖGON

Jag: Bajsar hurså? C:

Aless: LOL!!!!! xD Det såg roligt ut

Jag: Jag såg inget

Aless: du ba: Nu gör jag såhär mitt framför Aless så blir hon glad

Jag: VAFAN GÖR DU!!!!!

Aless: Sover, sj?

Jag: Bajsar, sj?

Aless: Sover, sj?

Jag: Bajsar, sj?

Aless: Sover, sj?

Jag: Bajsar, sj?

Aless: Sover, sj?

Jag: Bajsar, sj?

Aless: Sover, sj?

Jag: Bajsar, sj?

Aless: Sover, sj?


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Waterbard - 11 april 2014 20:38

Vad ska man säga här då? xD     Aless larvar sig...

Av Emma Waterbard - 10 april 2014 16:08

     Jo, min gubbe, asså Emma Waterbard, ÄR BORTA! Asså att någon har raderat den! Är så jävla (sorry orden) ledsen.... Aja har skapat en ny gubbe!           Och........... mobba mig tack D: Jag är............................... I...

OMG

Av Emma Waterbard - 9 april 2014 19:17


HEHEHEHEHEHEHEHEHEHHE   Kolla ssos nyheter! :D  

OMG

Av Emma Waterbard - 8 april 2014 19:34


Buggade lite ^^       KOLLA PÅ MEEEEEEEEEJ! Hehe:   Ska nog göra den till..... NAMNSKYLT + HEADER :DD ...

Av Emma Waterbard - 7 april 2014 19:52

Oaktiv blogg igen!!xD Men jag ska börja spela sso igen. Men byter blogg xD Den här gången blir det.... Hmm.     Blogg.se? xD Har testat blogg.se och det är ganska kul att blogga där   TACK TILL ALESSIA CATBAKER som har lärt mig lite om bl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag satsa på? :)
 Filmer?
 Serier?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards